آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان

  • ۰
  • ۰
 

آکادمی زبان انگلیسی خبازیان با هدف کمک به زبان آموزان زبان انگلیسی جهت آموزش متفاوت و آسان مکالمه، آزمون های بین المللی (GRE , PTE , TOEFL , IELTS) و بهبود دانش و مهارت های عمومی زبان انگلیسی راه اندازی شده است. محمد جواد خبازیان دانش آموخته کارشناسی ارشد از آمریکا با بیش از ۱۴ سال سابقه آموزش زبان انگلیسی در موسسه های زبان مختلف، همچنین تدریس خصوصی زبان انگلیسی در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته، و آموزش آزمون های بین المللی فعالیت نموده است. زبان آموزان بسیاری از خانم و آقا در سطوح و دوره های مختلف در کلاس های زبان انگلیسی اصفهان از این آکادمی بهره برده اند. آموزش زبان انگلیسی در این موسسه شامل آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی اصفهان به صورت حضوری می باشد. برای آشنایی بیشتر با این آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان و دوره های فشرده زبان انگلیسی اصفهان با ما همراه باشید. بهترین کیفیت آموزش زبان انگلیسی را از ما بخواهید!

کلیه کلاس های زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی خبازیان مفید و کاربردی در کم ترین زمان ممکن برگزار می شوند. برای افزایش حداکثری بازدهی آموزش زبان انگلیسی در این آموزشگاه، در کنار فعالیت های گروهی، توجه ویژه‌ای به تک تک زبان آموزان می شود. همچنین، مشاوره تخصصی در جهت به حداکثر رساندن یادگیری و اعتماد به نفس آنها ارائه می شود. آکادمی خبازیان با آموزش زبان انگلیسی در اصفهان ، دوره های زبان متفاوت و خلاقانه ای برگزار نموده است که منجر به پیشرفت چشمگیر زبان آموزان در مدت زمان کوتاه شده است. تدریس نیمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان در اصفهان در آکادمی زبان انگلیسی خبازیان به صورت کاملاً تخصصی و اصولی برگزار می شود. اگر در جستجوی بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در اصفهان هستید، آکادمی زبان خبازیان کلیه دوره های زبان انگلیسی اصفهان را نتیجه محور، مفید، مختصر (کوتاه ترین زمان ممکن) و بر اساس جدیدترین و بهترین روش های آموزشی و یادگیری موثر ارایه می دهد. تدریس خصوصی زبان انگلیسی در اصفهان همراه با کلاس های نیمه خصوصی متناسب با شرایط زبان آموزان برنامه ریزی می شود.

 
  • ۹۹/۱۰/۱۷
  • علی رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی